wtorek, 27 marca 2012

Podsumowanie

Małe podsumowanie mojej obecności tutaj, a więc:
- są osoby które oglądają mojego bloga przez androida, pozdrawiam!
- są osoby, ku mojemu zaskoczeniu, z: Polski, Rosji, Ukrainy, Irlandii, Stanów Zjednoczonych i Niemiec oczywiście pozdrawiam!         
- mam na tą chwile (aż) 969 wyświetleń co jest wspaniałym wynikiem ponieważ myślałem że mała grupa  osób będzie oglądała moje prace :) 

Mody wydane:
- pierwszy mój wydany mod był to Saab 93 Coupe,
- następnie Golf MK4 2003r.,
- na końcu na razie naczepa SchmitZ,

Prace które wykonałem:
- pierwszym moim projektem który wam się spodobał w co nie wątpie był to Renault Master wersja policyjna  jak i cywilna,
- drugi projekt Saab 93 coupe,
- trzeci Golf MK4 2003r.,
- następny z kolei Renault Premium II (wykonany z MakeLoverem, którego pozdrawiam) & chłodnia SchmitZ,
- na ostatnim miejscu znalazła się naczepa SchmitZ Cargobull

To by było na tyle tego "podsumowania".

Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga i liczę na więcej! :D 

Jeżeli chcecie spytać/skrytykować itd. mojego bloga nie obawiajcie się mnie, że się tak wyrażę :) 

Może niedługo zrobie wam niespodziankę i "wrzucę" na hosting, tylko, albo aż na godzinę Mastera wersje cywilną, ale może... :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz